Παρασκευή, 17 Φεβρουαρίου 2017

Η συχνότητα 432 Hz


Η συχνότητα 432 Hz και το μπαστάρδεμα της μουσικής
του Brendan D. Murphy

Η ανθρωπότητα είναι σε μεγάλο βαθμό ανυποψίαστο θύμα ενός πολέμου συχνοτήτων που έχει εξαπολυθεί εδώ και δεκαετίες, αν όχι χιλιετίες. Ο στόχος υπήρξε σαφώς να μας κρατήσει αφελείς και υπάκουους.

Στην σύγχρονη ιστορία, υπήρξε αυτό που ο Dr. Len Horowitz έχει αναφέρει ως στρατηγική «στρατικοποίηση» της μουσικής. Αυτό συνέβη το 1939 όταν η ρύθμιση της νότας Α ρυθμίστηκε στην συχνότητα 440 Hz και εξαπλώθηκε στον κόσμο της μουσικής. Το 1910 είχε επιχειρηθεί να πραγματοποιηθεί η ίδια αλλαγή αλλά χωρίς επιτυχία. Τρεις δεκαετίες αργότερα, το Ινστιτούτο British Standards (BSI) ενέκρινε το πρότυπο A 440 Hz με ένθερμους υποστηρικτές την κοινοπραξία Rockefeller-Ναζί - την ίδια ώρα που οι πετροχημικοί-φαρμακευτικοί χρηματοδότες προετοίμαζαν τον 2ο Παγκόσμιο Πόλεμο, η A440 έγινε Διεθνές Πρότυπο.

Η Αμερικανική Ένωση Μουσικών είχε ήδη αποδεχθεί την A440 ως πρότυπο από το 1917 και η κυβέρνηση των ΗΠΑ ακολούθησε το 1920. Πρέπει σίγουρα να αναρωτηθούμε γιατί ο υπουργός της ναζιστικής προπαγάνδας του Χίτλερ, υπουργός Γιόζεφ Γκέμπελς, υποστήριξε αυτή την περίεργη εισβολή στην μουσική δημιουργικότητα, πείθοντας τους υποτιθέμενους εχθρούς του Χίτλερ να υιοθετήσουν αυτή την "ανώτερη" συχνότητα; Τι είχαν οι Ναζί (και οι μυστικοί τους Αμερικανοί χρηματοδότες) να κερδίσουν από αυτό;

Είναι ενδιαφέρον, επίσης, να σημειωθεί ότι τον Οκτώβριο του 1953, παρά τη βρετανική και η ναζιστική προώθηση του αυθαίρετου προτύπου A 440 (το οποίο είναι «δυσαρμονικό» έναντι των φυσικο-ακουστικών νόμων της δημιουργίας που διέπουν την πραγματικότητα), έγινε ένα δημοψήφισμα σε 23.000 Γάλλους μουσικούς και ψήφισαν με συντριπτική πλειοψηφία υπέρ της A 432. (Πάρα πολλοί μουσικοί τα τελευταία χρόνια έχουν εκφράσει την έντονη προτίμησή τους για την A 432).

Η δόνηση του ήχου
Σύμφωνα με την έρευνα, την ανάλυση και τις επιστημονικές συζητήσεις του Walton Koehler Reid, η συχνότητα A = 440 Hz συγκρούεται με την συχνότητα των ανθρώπινων ενεργειακών κέντρων (δηλαδή, τσάκρα) που βρίσκονται από την καρδιά και κάτω, προς την βάση της σπονδυλικής στήλης (τα χαμηλότερο τέσσερα). Αντίθετα, τα τσάκρα που βρίσκονται πάνω από την καρδιά διεγείρονται. Θεωρητικά, η δόνηση διεγείρει το ΕΓΩ και την αριστερή λειτουργία του εγκεφάλου, καταστέλλει "καρδιά και νου", την διαίσθηση και την δημιουργική έμπνευση.
Είναι ενδιαφέρον ότι, η διαφορά μεταξύ 440Hz και 741 Hz είναι γνωστή στην μουσικολογία ως ‘διάστημα του διαβόλου’.

Για τη μέγιστη καταστολή της ανθρώπινης συνείδησης, οι φυσικές μας συχνότητες, αυτές που μας βελτιώνουν βιολογικά και ψυχο-πνευματικά, πρέπει να κατασταλούν. Αρχαία αιγυπτιακά και ελληνικά μουσικά όργανα που έχουν βρεθεί είναι συντονισμένα στην A432 Hz. Σε ό, τι αφορά πολλούς κιθαρίστες, η A = 432 Hz φαίνεται να είναι η πιο πρακτική, βέλτιστη και πιο φιλική στον ανθρώπινο βιο-συντονισμό, ρύθμιση που έχουμε, αν και πολλοί μουσικοί χρησιμοποιούν την A = 444. (Η Α = 444 Hz ανήκει σε διαφορετική κλίμακα, όπου η C = 528 Hz).

Όμως το θέμα πάει ακόμα βαθύτερα: ο κοχλίας, το μέρος του εσωτερικού αυτιού που μετατρέπει τις ακουστικές ωθήσεις σε ηλεκτρικά σήματα, μοιάζει με κοχύλι σε σχήμα σπιράλ. Η διατομή του κοχλία είναι μαθηματικά περιγράψιμη μέσω της ακολουθίας Fibonacci (η Χρυσή Αναλογία / Φι όπως εκδηλώνεται στη φύση).
Σύμφωνα με τον Chas Stoddard, στο βιβλίο του ‘Σύντομη Ιστορία του συντονισμού και ταμπεραμέντου’, αυτή η κλασματομορφική επαναληπτικότητα επιτρέπει στις οκτάβες να αποκωδικοποιούνται στο ίδιο σημείο σε κάθε στρώμα της σπείρας, και αυτός είναι ο λόγος που μπορούμε να διακρίνουμε οκτάβες (με την έννοια, ότι αν ο κοχλίας δεν είχε αυτόν τον σχεδιασμό, θα ακούγαμε μόνο το ανέβασμα ή το κατέβασμα του ήχου, δεν θα ήμασταν σε θέση να προσδιορίσουμε ότι, για παράδειγμα, η 256 Hz είναι η C, όπως και η 512 Hz είναι επίσης C. Η έννοια οκτάβα δεν θα είχε νόημα και θα ήταν ηχητικά μη ανιχνεύσιμη για μας.



Η Αυστριακή ιδιοφυΐα και οραματιστής, Rudolf Steiner (1861-1925) ήταν σχετικός με όλα αυτά και είχε πει:
«Η μουσική που βασίζεται στην C = 128 Hz (Α = 432Ηz) θα υποστηρίξει την ανθρωπότητα στην πορεία της προς την πνευματική ελευθερία. Το εσωτερικό αυτί του ανθρώπου είναι χτισμένο στην C = 128 Hz.»

Το γεγονός ότι η Φι, χρυσή αναλογία είναι τόσο βασική στην μορφογένεση (η βιολογική διαδικασία που προκαλεί έναν οργανισμό να αναπτύξει το σχήμα του), σε ανθρώπους και σε όλη τη φύση, προτείνει ότι μπορεί να υπάρχει μια ενδιαφέρουσα αλλά ελάχιστα γνωστή σχέση μεταξύ της γαλαξιακής αρμονικής 432 που εμφανίζεται στο ηλιακό μας σύστημα και την χρυσή αναλογία.

Η A = 432 θεωρείται ευρέως ως ενισχυτής της βιολογικής ενέργειας εάν χρησιμοποιείται σκόπιμα. Ο διαλογισμός με μουσική στα 432 Hz είναι σίγουρα χαλαρωτικός και καταπραϋντικός, αν και δεν νομίζω ότι υπάρχει κάτι «μεταμορφωτικό» σε αυτό, και αυτό που χρειαζόμαστε είναι κάτι μεταμορφωτικό, ώστε να παρέμβει στην συλλογική μας πορεία. Ως μουσικός και κάποιος που χρησιμοποιεί τις συχνότητες σολφέζ για ενεργοποίηση DNA και Κουνταλίνι σε ανθρώπους που αναζητούν τις εν λόγω θεραπείες, θα ήθελα πραγματικά να πάμε τόσο μακριά ώστε να ισχυριστούμε ότι, σε αυτό το σημείο της ιστορία μας, το σολφέζ C στα 528 Hz και όχι στα 512 Hz μπορεί να είναι ακόμη πιο πολύτιμο για μας, στην αναζήτησή της επανασύνδεσης με τον εαυτό μας - και σίγουρα διευκολύνει τους ανθρώπους να αποσυνδεθούν από το σύστημα. Τα 528 Hz σχετίζονται με την ενεργοποίηση του DNA, την ανασκευή και την ανθρώπινη μεταμόρφωση. (Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με αυτό το θέμα, ανατρέξτε σε προηγούμενο άρθρο μου Diary of a DNA Potentiator – a Personal DNA “Hack-tivation” Story.)

Δείτε παρακάτω το ορατό φάσμα φωτός και τα χρωματιστά μήκη κύματος.
Ψάξτε για το 528 και δείτε που θα προσγειωθείτε: στην περιοχή της "πράσινης ακτίνα", εσωτερικά μιλώντας.
Η υψηλή αρμονική συχνότητα της πράσινης ακτίνας απορροφάται και μεταβολίζεται από το ενεργειακό κέντρο (τσάκρα)της καρδιάς. Δεν είναι τυχαίο το γεγονός ότι το μήκος κύματος του ορατού φωτός στα 528 nm είναι επίσης πράσινο. Το ένα είναι αρμονία του άλλου. Αν η ανθρωπότητα χρειάζεται να υπερτροφοδοτήσει κάτι στην βιο ενεργειακή της ανατομία, αυτήν την στιγμή, αυτό είναι σίγουρα η νοημοσύνη της καρδιάς μας, η οποία συντελεί την συμπόνια, την ενσυναίσθηση και την διαίσθηση. (Έχουμε αρκετή από την πονηριά του ΕΓΩ με γνώμονα την κεφαλική νοημοσύνη.)


Για να επιστρέψουμε στο κύριο θέμα τώρα, η Maria Renold, στο βιβλίο της 'Intervals Scales Tones and the Concert Pitch C=128hz', υποστηρίζει ότι η Α=444 Hz «αποσυνδέει την συνείδηση από το σώμα και δημιουργεί αντι-κοινωνικές συνθήκες στην ανθρωπότητα. Σύμφωνα με τον ερευνητή Brian T. Collins η A 444 μειώνει πράγματι την αντίληψη του ήχου και της αρμονίας.

Πολλοί άνθρωποι υιοθετούν την άποψη ότι, ενώ στην Α = 440 η μουσική είναι πιο συναρπαστική (ή επιθετική, για κάποιους), είναι περισσότερο προσανατολισμένη στον νου και αποσυνδεδεμένη από τα συναισθηματικά ενεργειακά κέντρα, ιδιαίτερα της καρδιάς (που έχει μακράν το μεγαλύτερο μαγνητικό πεδίο όλων των σωματικών οργάνων, συμπεριλαμβανομένου του εγκεφάλου, το οποίο μπορεί πραγματικά να συμπαρασύρει).
Η αποσύνδεση της καρδιάς από τον εγκέφαλο είναι - όπως η ιστορία (και η παρούσα κατάστασή μας) δείχνει - καταστροφική σε παγκόσμια κλίμακα, για πολλούς λόγους, αλλά ουσιαστικά, μας αποσυνδέει από την έμφυτη σοφία και τη συμπόνια μας ως αισθανόμενα όντα, έτσι μας αποσυνδέει από τα άλλα νοήμονα όντα που μοιραζόμαστε αυτόν τον πλανήτη (για να μην αναφέρουμε τον ίδιο τον πλανήτη που είναι ζωντανός και νοήμων).

Οι αρχαίες πρακτικές χρησιμοποιούσαν ένα σύστημα στο οποίο «καθαρά διαστήματα μεταξύ κάθε νότας που σχετίζονταν μαθηματικά με αναλογίες μικρών ακέραιων αριθμών, είχαν σαν αποτέλεσμα έναν πολύ πιο καθαρό ήχο." Από τον 16ο αιώνα και μετά άρχισε ο κακοσυντονισμός όλων των διαστημάτων εκτός από την οκτάβα.

Ως κιθαρίστας (που γράφει μουσική κυρίως σε ηλεκτρική κιθάρα, προτιμώ να συντονίζομαι στο Α = 444 / C = 528 αντί του 432. Το 528 προέρχεται από την αρχαία κλίμακα σολφέζ, όπως εκ νέου ανακαλύφθηκε από τον Δρ Joseph Puleo, συν-ερευνητή και συν-συγγραφέα του βιβλίου Healing Codes for the Biological Apocalypse. Στο Α = 444 μπορώ να αισθανθώ την δόνηση σχεδόν σε κυτταρικό επίπεδο, οι δονήσεις περνάνε κατευθείαν μέσα μου και αισθάνομαι την κιθάρα σαν προέκταση του εαυτού μου. Ο τόνος είναι όμορφος και φωτεινός, συντονισμένος. Αυτό δεν συμβαίνει όταν χρησιμοποιώ το 440 Hz (στάνταρ Δυτική ρύθμιση). Οι ηλεκτρικές κιθάρες, έχουν μια λιγότερη κοιλότητα και δεν διακρίνεται τόσο εύκολα, αλλά τα κύτταρα στο σώμα μας, σίγουρα κάνουν την διάκριση.

Η περίεργη υπόθεση του 432
Βλέπουμε μια ενδιαφέρουσα σχέση μεταξύ του 432 και του αριθμού της εκδήλωσης του σύμπαντος που προκύπτει όταν κοιτάξουμε το παρακάτω υλικό. Οι αριθμοί δείχνουν ότι η «συμπαντική» ή ηλιακή σταθερά 432 έχει να κάνει με την εκδήλωση του υλικού κόσμου.

Διάμετρος του ήλιου = 864.000 μίλια (432 x 2)
Ενδιαφέρον 8 + 6 + 4 = 18 (1 + 8) = 9 ο αριθμός της εκδήλωσης

Διάμετρος του φεγγαριού = 2.160 μίλια (5 x 432)
2 + 1 + 6 + 0 = 9, όπως συμβαίνει 4 + 3 + 2 = 9 και 5 x 9 = 45 και 4 + 5 = 9, καθώς

Μετάπτωση των Ισημεριών της Γης = 25.920 έτη (60 x 432)
2 + 5 + 9 + 2 + 0 ισούται επίσης 9, ενώ 6 x 9 = 54 και 5 + 4 = 9 επίσης.

Είναι ενδιαφέρον, οτι κορυφαίος της ακουστικής στα χρόνια του Μπετόβεν ήταν ο Ernst Chladni (1756-1827), ο πατέρας της κυματικής. Στο βιβλίο του, Η Θεωρία της μουσικής, ορίζει ρητά την C 256/512 Hz (Α=432), ως "επιστημονική" ρύθμιση.

Ίσως αυτό έχει να κάνει με το ότι το 432 στο τετράγωνο ισούται με 186624 (1 + 8 + 6 + 6 + 2 + 4 = 9) - είναι εντός 1 τοις εκατό ακριβές στην ταχύτητα του φωτός, (186.282 μίλια ανά δευτερόλεπτο, η οποία επιλύει επίσης σε 9! ). Η τετραγωνική ρίζα της ταχύτητας του φωτός είναι 431,6 (!) Από έναν επαγωγικό συλλογισμό, μπορούμε να υποθέσουμε ότι "οι νότες που είναι συντονισμένες στο A432 εναρμονίζουν το φωτεινό σώμα (αυρικό πεδίο), επιτρέπουν στις δονήσεις να διεισδύσουν και να ισορροπήσουν την ενέργειά μας.

Αντιστρόφως, ο συγχρονισμός Α = 440 παράγει μια δυσαρμονική, παράφωνη "διέγερση" για την αύρα / νου - και οτιδήποτε διαταράσσει το DNA δημιουργεί αντενδείξεις στην αύρα λόγω του έμφυτου μηχανισμού μετάφρασης ήχου/φως του DNA. Η ανθρώπινη αύρα, είναι το πιο κοντινό πράγμα που έχει καταφέρει η επιστήμη να επισημάνει ως "συνείδηση" ή "μυαλό" στον πραγματικό, μετρήσιμο κόσμο.

Χρησιμοποιώντας τα 256Hz ως σημείο αναφοράς για την C (όπου Α = 432), όλες οι εμφανίσεις της C είναι μια δύναμη του 2. Είναι ενδιαφέρον, ότι η αντήχηση Schumann – ο ‘καρδιακός παλμός του πλανήτη Γη’ - κυμαίνεται από περίπου 7,83 έως 8 Hz κατά μέσο όρο (23). Αυτό δεν μας εκπλήσσει, αν σκεφτεί κανείς τη συχνότητα της αξονικής περιστροφή της Γης (κύκλοι ανά δευτερόλεπτο / Hertz), καθώς περιστρέφεται είναι η G, ένα τέταρτο κάτω από την C, που βρίσκεται 24 οκτάβες κάτω από την μέση C, όταν C = 256Hz. Έτσι η C = 256 / Α = 432 είναι σε αρμονία με την περιστροφή της Γης, η οποία είναι σε αρμονία με την ταχύτητα του φωτός, η οποία είναι σε αρμονία με την διάμετρο του ήλιου, η οποία είναι σε αρμονία με την διάμετρο της Σελήνης, η οποία είναι σε αρμονία με την μετάπτωση των ισημεριών!
Αυτό είναι ΠΟΛΥ αρμονία, το οποίο είναι ακριβώς αυτό που θα πρέπει να περιμένουμε από ένα κλασματογραφικό σύμπαν.

how to exit the matrix
Μετάφραση Αγγελίνα Αγγελακοπούλου για την Επιστήμη του Πνεύματος

http://spiritscience.gr/index.php/43-2015-01-31-16-40-01/2016-03-09-16-30-20/2016-03-09-16-31-45/441-bastardema-tis-mousikis





Pink Floyd - Wish You Were Here (432 Hz)



Pink Floyd - 04 - The Great Gig In The Sky - Dark Side of The Moon





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου