Πέμπτη 6 Ιουλίου 2017

«Το ελληνικό σχολείο, δεν κάνει τίποτε άλλο παρά να προπαγανδίζει μια αυθεντικά απολογία ενός συστήματος το οποίο δεν έχει να κάνει με αυτά που έχει δείξει στη ιστορική πορεία ο ελληνισμός»ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΟΝΤΟΓΙΩΡΓΗΣ





Όταν ο Ελληνισμός ηττήθηκε από την Δυτική και Ανατολική βαρβαρότητα, το 1204 από τη Δυτική βαρβαρότητα και το 1453 ολοκληρώθηκε η Ανατολική βαρβαρική πραγματικότητα, όταν λοιπόν έγινε αυτό, οικοδομήθηκε συγχρόνως και με την ηγεμονία της Δύσης και ένα ιστορικό πλαίσιο που, απέκοπται τον ελληνικό κόσμο από τις ιστορικές του ρίζες. Και της Αρχαιότητας και του Βυζαντίου. Η μεν Αρχαιότητα απεκόπει από το υπόλοιπο της ελληνικής συνέχειας με τον 5ο αιώνα, με τον εκβαρβαρισμό της Δυτικής Ρώμης -εκεί επέπεσαν ως λαίλαπα τα γερμανο/σκανδιναβικά βαρβαρικά φύλα και περιέφεραν όπως ξέρετε στον Μεσαίωνα- το δε Βυζάντιο, προκειμένου να τοποθετηθεί αυτή η παρέκκλιση του Μεσαίωνα/η βαρβαρότητα ως η γέφυρα του απ΄την Αρχαιότητα στη νέα εποχή, το έστειλαν στον Καιάδα του ξένου πολιτισμού. Αυτό, το δημιούργησαν ως ιδεολογία οι άνθρωποι του Δυτικού Διαφωτισμού της Δυτικής σκέψης. Ελάτε όμως που το έχουν υιοθετήσει με περισσό φανατισμό οι εσωτερικοί γενίτσαροι της διανόησης, οι κρατικοί διανοούμενοι και το διακινούν και μάλιστα με ένα πρωτοφανές μίσος, για να μην θεωρηθεί ότι υπήρχε η ελληνική συνείδηση, ότι εξεγείρονταν και επεδίωκε την ελευθερία του ο ελληνικός κόσμος, αυτά έχουν ξέρετε, όχι απλώς ιστορική αξία, έχουν πολύ σημαντική αξία για τα σημερινά συμβαίνοντα.Όλα αυτά υπηρετούν την ιστορική αλήθεια του νέου "ηγεμόνα" που οδήγησε στην ήττα του ελληνικού δρόμου προς τη νεοτερικότητα. Δηλαδή, του δυτικού "ηγεμόνα". Χρειαζόταν να φτιάξει και την ιστορία του, που να δικαιώνει αυτή την ηγεμονία της βαρβαρότητας.
Είναι ξέρετε, η ιδεολογία που διδάσκει ένα πολύ ενδιαφέρον που το συμβουλεύω έργο, αναφέρεται στον "Πλανήτη των Πιθήκων". Όπου κάποια στιγμή οι πίθηκοι ηγεμονεύουν και, πείθονται οι άνθρωποι ότι είναι δούλοι των πιθήκων και τους υπηρετούν. Αυτό, είναι πολύ σημαντικό. Η ιδεολογία, είναι πολύ πιο σημαντική από την ίδια την αλήθεια και την πραγματικότητα για να μπορέσουν να διαμορφωθούν οι καταστάσεις. Θα σας πω ένα παράδειγμα για τις συνέπειες αυτές. Εάν δεχθούμε ότι υπάρχει ελληνική συνέχεια στον κόσμο, τότε, θα τεθεί το ερώτημα "τι φταίει σήμερα;". Όχι με τους όρους που μας το θέτουν "φταίει η κοινωνία και οι κληρονομιές της, η τουρκοκρατία", αλλά με τους όρους του τι έφταιξε του τι συνέβει με τη διαμόρφωση του νεοελληνικού κράτους. Και θα καταλήξουμε ότι δεν φταίει η κοινωνία και οι κληρονομιές της αλλά το γεγονός ότι οι Έλληνες επαναστάτησαν για να ελευθερωθούν και τους εγκαταστάθηκε στην πλάτη ένα πολιτειακό και κοινωνικό σύστημα το οποίο τους επανέφερε στην προ-σολώνια εποχή. Δηλαδή, που είναι αναντίστοιχο και προς την πολιτική ανάπτυξη της κοινωνίας και επομένως μη εφικτό στο να παράγει δημόσιες πολιτικές.


Γιώργος Κοντογιώργης

http://contogeorgis.blogspot.gr/2017/07/blog-post_6.html
«Το έθνος και η πολιτεία ως θεμέλιες συνιστώσες της πολιτικής παιδείας» - 5.7.2017. Ο Καθηγητής Πολιτικής Επιστήμης και πρώην Πρύτανης του Παντείου Πανεπιστημίου κ. Γιώργος Κοντογιώργης στις 5.7.2017 στον ραδιοφωνικό σταθμό Ράδιο Πρώτο της Κύπρου και στους δημοσιογράφους Λάζαρο Μαύρο και Μάριο Πούλλαδο.
Απομαγνητοφώνηση, Ελένη Ξένου.




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου